Monday, April 11, 2011

Ho-hohoi !


Salam. (:

Sekian lama tak update blog, nak kata busy tu taklah busy mane, cuma malas. Last update pon bulan March.

Err, guna saya dalam blog mcm terlalau formal, so saya telah decided untuk guna aku kau. :D

Harini nak cerita pasal malam tadi tuisyen black out dgn kawad.

10 April 2011
Malam tadi tuisyen add maths, tgah buat latihan ckgu bagi around 9.30 PM, ttbe gelap. Hadirah dah jerit takot. Haha. Aku tros raba raba carik phone. Ckgu pon pinjam phone aku, tron tingkat bawah amek lilin. Ingt rumah ckgu jee yg black out, tgok luar semua gelap, sah sah lah kan satu taman. Ckgu dah naik balik bwak lilin, ktrg buat latihan balikk. Tapi sempat ambik gambar. Haha. Mmg meriah lah tuisyen malam tadi. xD Dengan bantuan flash camera, gambar jadik terang ! Haha.

Ni Mai dgn Thira, mereka ddok dkat belakang aku.

Mai, Wawa, and Dirah. Mai mmg bila black out,
boleh jalan jalan kan dekat tuisyen. Haha.

Nampak tak disitu saya rajin buat latihan walaupon black out ? Haha.
Lilin tuu ibarat ILMU PELITA HIDUP. (:

And for today, 11 April 2011 :

Tadi pergi Tanjung Labuh, ada kawad GO. Aku tak masok pon, reserve jee, reserve pon reserve laa janji tapayah belajar. Muahaha. Malas nak type panjang panjang, tgok gambar je lah ehh.

Ni dorang tgah dengar Nasha cakap.

Suhaila, Dela and Aku. xD

Ni tadi dalam class, nampak tak muka serius ?
Takde mood tadi. *Curik gambar ni dari blog Dela. Muahaha.

Ni aku dengan Dela untaaa, kembar gila aku. Haha.

Ini adalah iklan Colgate yeee. :D

Setakat sini saja, sy sudahi dgn Assalamualaikum.

4 comments:

  1. owhh,pena g gak tanjung labuh tyme fom3 dulu
    ade international scout jamboree2008

    view my blog k..
    http://azrijohan.blogspot.com/2011/04/hello-semua-readers-actnak-post-video.html

    ReplyDelete
  2. Ohh. Tapi agak kotor kann Tanjung Labuh ni.

    ReplyDelete
  3. haha,biasa lahh..
    tempat camping x mcm hotel:)

    ReplyDelete
  4. Haha mmg lah, nama pon camping kannn.

    ReplyDelete