Thursday, January 20, 2011

Ilya Farhana Zulkeflee

Salam.

Ilya, aku taktau nak cakap ape. Aku tak cakap dgn kau, tak tegor kau, tak tanye kau, it doesn't mean that I don't care bout you. Aku just harap kau dapat lepak dgn ktrg, makan semeja dgn ktrg, ketawa dgn ktrg dalam beberapa hari sblm kau tinggalkan ktrg. ): Aku nak mintak maaf atas kesilapan aku pada kau, halalkan makan minum aku, 0-0. Even aku tau aku taklah sepenting yg lain, aku nak kau tau, aku sayang kau. Sayanggggg sngtt. Mybe kau akan fkir aku selfish, bile kau nanges aku still boleh ktawe, it is because aku taknak kau sedih bile tinggalkan ktrg. Aku taknak kau sedih. Aku takan pernah lupe kan kau. Aku doakan kebahagiaan kau Ilya Farhana Zulkeflee. Yes, im crying. Aku rindu kau ketawa Ilya. Please stop crying at school.

Just For You Ilya Farhana Zulkeflee,


The same song that I gave to Shasha when she moved to Segamat last two years. (: Remember this song, remember me, Diyana Abdue Omar.

I Love You.

No comments:

Post a Comment