Friday, November 19, 2010

Salam.

Harini smbong keje semalam, tapi ada tambahan pekerja baru, Khalida Aqila. Haha. Mlm semalam poyo semua nak datang pkol 7.45. Pkol 7.45 sy baru nak mandi, tuh pon sbb Khalida bebel soh bgon. Smpai skola pkol 8 suku kot, tak perasan. Smpai skola, dok canteen, Mira pon smpai. Then tunggu Hadirah. Ktrg bedekah gile harini sbb mlm tadi ade org kene tipu iaitu Khalida Aqila pasal Dee dgn Mike haha bodoh. Kesian kau Khalida kene tipu hidop hidop. Hahaha.

Hadirah smpai ktrg pon gerak carik ckgu mintak kunci semua, then masok koop. Buku baru smpai, so kemas kemas. Then rehat makan Nasi Arab makcik canteen, sedaplah jugak. Lapar punye pasal. Then jual buku buku, mcm org gile kecoh. Harini kaye, dapat RM 3000+.

Harini Puan Baizura hari last deakt skolah, dye pindah Pahang ekot husband dye. So ktrg amek gmbr dgn dye gune webcam. Malas nak bwak tenggiling Canon sy tuh.

Dah mcm gambar family, haha. Puan Baizura dan Puan Hamimah.

Gmbar semua nak masok xD

Comel je kan ? ^-^

Sy dan kawan kawan yg gile, okay Mira muke dah mcm ikan buntal. ;p

Start pack barang pkol 11 lebih, lepas amek gmbr dgn Puan Bai. Khalida Balik pkol 12, Hadirah balik pkol 12.45, sy dgn mira balik pkol 1. Harini dgr lagu hindustan, haha mcm mcm lah. Pasnih skola dah ttop, sy pasti akan MERINDUI sekolahh. xD

Saya suka lagu ini, yg ni latest video Syeera Sanders, before ni ade satu lagi video lagu yg same. --->


verse 1 :
bisakah dia mencintaimu?
bisakah aku mencintaimu?
bisakah dia memilikimu?
bisakah aku memilikimu?
mungkin dia yg terbaik untukmu
dan kini aku harus berundur

chorus :
lebih baik kau pergi padanya
lebih baik kau memilih dia
jgn pernah kau hiraukan hatiku
lebih baik kau pergi padanya
lebih baik kau memilih dia
pergilah kau padanya, aku rela

verse 2 :
bisakah dia mencintaimu?
bisakah aku mencintaimu?
bisakah dia memilikimu?
bisakah aku memilikimu?
tp tak mengapa aku sedia
berundur dan merelakan dia

repeat chorus

Lagu ni takde kene mengena dgn hidup sy, sy hanye suke lg nii. (:

No comments:

Post a Comment