Friday, November 26, 2010

Tag from Faizziatul Ikhmal

Apa benda paling penting dalam hidup anda?
Benda --> katil bantal laptop phone dslr.

Benda terakhir korang beli guna duit sendiri?
Belom kerja, takde duit. semua guna duit abah mama bagi.

Dimana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?
Rumah jeh kot, baru meriah. Tema ? Alam semula jadi, tp bukan mcm dlm hutan tuh.

Adakah korang tengah bercinta sekarang?
Oh nope.

Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Sampai mane jodoh kami lah. Haha.

Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
Novel, Untuk Awak Teja Aulia. Baru habes bace malam tadi. Best. (:

Apa benda paling penting dalam hidup anda?
Family dan teman rapat saya.

Antara ayah dengan mak korang, mana korang lagi mesra?
Hmm, dua dua. (:

Namakan orang yang korang betul betul nak jumpa dalam hidup korang?
Sekarang ? Saya nak jumpa Siti Sakinah Osman, rinduuuu. Okay, padahal cuti sekolah baru 2 minggu lebih.

Adakah korang basuh baju korang sendiri?
Tidak sama sekali, mesin yang basuh.

Dimanakah tempat yang korang betul betul nak pergi?
Seriously teringin nak g Mekah.

Pilih satu, cium atau peluk?
Peluk kot.

Beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
Dia baik, comel and dye jiran saya. Haha.

5 lagu yang korang suka dan selalu dengar?
Di Saat Aku Mencintaimu - Dadali
A Song From Secret Garden
If I Die Young -The Perry Band
Aku Bukan Untukmu - Lah VE
Speak Now - Taylor Swift

5 bloggers yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tagged ini.
Dia Awak Mereka Kamu Beliau , Cukup an lima ?

No comments:

Post a Comment